.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برتري پرسپوليس برابر پگاه گيلان و حواشی دیدار

تيم فوتبال پرسپوليس در هفته هشتم ليگ برتر ايران موفق شد در ورزشگاه آزادي از سد پگاه گيلان عبور كند.

به گزارش شمال نیوز ، تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس تهران و پگاه گيلان در ورزشگاه آزادي و در حضور بيش از 95 هزار تماشاگر، مسابقه حساسي را از هفته هشتم ليگ برتر برگزار كردند كه نماينده تهراني 2 بر صفر به برتري رسيد.
كريم باقري در دقيقه 35 و ابراهيم توره در دقيقه 79 گل هاي پرسپوليس را به ثمر رساندند تا قبل از دربي سرخابي تهران، مردان افشين قطبي 3 امتياز با ارزش را به دست آوردند.
سعيد مظفري، داور مسابقه در نيمه اول هيچ يك از بازيكنان دو تيم را با كارت زرد يا قرمز جريمه نكرد. وي با شروع نيمه دوم، با دادن كارت هاي زرد به ويليام، رضا مهدوي و مهدي نوري بازيكنان پگاه را جريمه كرد.
در دقيقه 67 يك ضربه پنالتي به سود پرسپوليس گرفته شد و كريم باقري در حالي كه ضربه را به بيرون زده بود، داور اعلام كرد كه پنالتي تكرار شود. كاپيتان پرسوليس بار ديگر با كوبيدن ضربه به تير دروازه، اين موقعيت گلزني را از دست داد.


حواشي ديدار پرسپوليس و پگاه

پيش از شروع اين ديدار، مسئولان باشگاه پرسپوليس تعدادي از جانبازان جنگ تحميلي با اهداء هدايايي مورد تقدير قرار دادند.

* به دليل مشكل تور دروازه پرسپوليس، مسابقه با 5 دقيقه تاخير انجام شد.

* افشين قطبي سرمربي پرسپوليس در ابتداي اين ديدار با پرچم اين تيم دور افتخار زد.

* تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادي در ابتداي ديدار پرسپوليس با پگاه، به تشويق مکرر علي کريمي ستاره تازه نفس سرخپوشان پرداختند.

* تماشاگران در جريان مسابقه برابر پگاه، هرگاه سعيد مظفري زاده به زيان تيمشان داوري مي‌كرد، به نشانه اعتراض سوت مي زدند.

* ازدحام گسترده هواداران در بيرون از ورزشگاه آزادي باعث شد كه ترافيك در خيابان اطراف ورزشگاه بوجود آيد. پس از گذشت 35 دقيقه از زمان مسابقه، به يك باره به داخل ورزشگاه وارد شدند و تا مرز 95 هزار صندلي را پر كردند.

* يورم همسر کره اي افشين قطبي سرمربي تيم پرسپوليس تهران از جايگاه خبرنگاران اين ديدار را نظاره گر بود.

* احمدرضا عابدزاده مربي دروازه بان هاي پرسپوليس كه از سوي كميته انضباطي از همراهي پرسپوليس در 2 مسابقه رسمي محروم شده است، كنار زمين ورزشگاه آزادي مسابقه برابر پگاه را نظاره كرد و با به صدا درآمدن سوت پايان نيمه اول، به داخل زمين آمد و مهدي واعظي، دروازه بان پرسپوليس را در آغوش گرفت.

* مسعود عنايت رييس کميته داوران فدراسيون فوتبال در كنار اعضاي هيئت مديره پرسپوليس، از جايگاه ويژه اين ديدار را مشاهده و قضاوت داوران را ارزيابي کرد. عليرضا نيکبخت واحدي و دي کارمو مهاجم برزيلي پرسپوليس، ديگر چهره‌هاي حاضر در جايگاه ويژه بودند.

* بيش از 30 خبرنگار از جايگاه ويژه پوشش خبري اين رويداد ورزشي را برعهده داشتند. اين درحالي است که گزارشگران،‌ تصويربرداران و عکاسان متعددي در دور زمين اتفاقات مهم اين ديدار را به تصوير کشاندند.

* با وجود اطلاعيه فدراسيون فوتبال مبني بر عدم حضور دوربين‌هاي صدا و سيما براي پوشش تصويري ديدار پرسپوليس و پگاه، آنها در آزادي حاضر شدند. البته سازمان ليگ اعلام كرده كه اين ضرب الاجل يك هفته به تاخير افتاده و از هفته آينده اجرايي خواهد شد.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.